امکانات دستگاه‌های دولتی زمان بحران باید در خدمت مردم باشد

امکانات دستگاه‌های دولتی زمان بحران باید در خدمت مردم باشد
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۳۴ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰

خرم‌آباد - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: همه امکانات دستگاه‌های دولتی باید در مواقع بروز بحران در خدمت مردم و برای رفع مشکلات زیرساختی باشد.

به گزارش موج خبر احمدرضا دالوند شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان تصریح کرد: در مواقع بحران خط کشی و حد و مرزی بین دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد تا همه امکانات در خدمت مردم باشد که در این خصوص هرگونه کوتاهی در انجام وظیفه پذیرفته نیست.

وی گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در لرستان برگزار شده است و دستگاه های اجرایی، فرمانداران و شهرداران موظف به انجام مصوبات آن به منظور جلوگیری از وقایع احتماالی هستند.

وی افزود: بر این اساس لازم است تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان با توجه به شرایط جوی اعلام شده تمهیدات لازم را بکار گیرند تا بارندگی های ۲ روز آینده، با کمترین خسارت و بدون حادثه سپری شود.

دالوند اظهار داشت: از فرمانداران و شهرداران انتظار می رود با توجه به اینکه غالب بارش ها به صورت برف خواهد بود و ممکن است در سطح شهرها لغزندگی ایجاد شود با تمهید تمامی امکانات و تجهیزات، آمادگی لازم را برای هر گونه اتفاق داشته باشند.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان در بارندگی های ۴۸ ساعت گذشته گفت :حضور عوامل اورژانس، پلیس راه، هلال احمر ، شروع به موقع امدادرسانی، رفع مشکل آنتن دهی در بعضی از نقاط توسط ارتباطات سیار و هماهنگی بین دستگاه ها حائز اهمیت است.

در این جلسه با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص ورود سامانه جدید باشی از روز آینده، برودت دما و بارش برف در استان های غربی ، وضعیت استان بررسی شد و هماهنگی لازم بعمل آمد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir