راه‌اندازی سامانه ثبت آمار روستاییان و عشایر در کوهدشت

راه‌اندازی سامانه ثبت آمار روستاییان و عشایر در کوهدشت
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۳۳ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: مقرر شد تا اداره کل غله حداکثر تا پایان بهمن ماه نسبت به راه اندازی سامانه های نظارتی در حوزه ثبت آمار جمعیتی روستایی و عشایری شهرستان کوهدشت اقدام کند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در جلسه بررسی مسائل توزیع آرد و نان روستایی و عشایری در کوهدشت، گفت: انتظار می‌رود با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، مسائل و مشکلات این حوزه تا پایان بهمن ماه سال جاری برطرف شود.

وی اظهار داشت: برگزاری جلسه امروز با توجه به موارد متعدد شکایات مردمی و نامه‌های منعکس شده از برخی دستگاه‌های اجرایی مبنی بر وجود مشکلات در توزیع آرد روستایی و عشایری شهرستان کوهدشت در دستور کار قرار گرفت.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد اداره کل غله حداکثر تا پایان بهمن ماه نسبت به راه اندازی سامانه‌های نظارتی در حوزه ثبت آمار جمعیتی روستایی و عشایری شهرستان کوهدشت اقدام نماید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، سهمیه‌های آرد روستاییان و عشایر شهرستان از اول اسفند به نحو مطلوب اختصاص خواهد یافت و مشکلات موجود ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir