عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان: تلاشمان را برای جلب رضایت بازیکنان انجام می دهیم

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان: تلاشمان را برای جلب رضایت بازیکنان انجام می دهیم
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۳۱ دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

اهواز - عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: در حال پیگیری برای انجام بازی با تیم خیبر در رقابت های جام حذفی بوده و تلاشمان را برای جلب رضایت بازیکنان انجام می دهیم اما هنوز چیزی مشخص نیست.

حسین کشاورز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت:  ما نیز همانند بازیکنان و کادر فنی از این موضوع ناراحت هستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا پول به باشگاه تزریق شود.

وی افزود: متاسفانه ما درگیر یک بند قانونی هستیم که به موجب آن تیم های دولتی نمی توانند در لیگ برتر تیمداری کنند، این موضوع مانع از تزریق اعتبار به تیم نفت آبادان شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که بازیکنان غیربومی تیم ،محل اردو را ترک کرده و به خانه هایشان رفتند گفت: هیچ چیز غیرممکن نیست و  امیدواریم که بازی انجام شود.

وی اظهار داشت: مردم آبادان این تیم را دوست دارند لذا انتظار داریم که مسئولان حمایت کنند تا مشکلات تیم برطرف شود.

وی افزود: بازیکنان بومی ما در محل اقامت تیم در تهران حضور دارند و تمام تلاش خود را می کنیم تا با راضی کردن بازیکنان، بازی فردا انجام شود. 

گفتنی است بازیکنان نفت به اعضای هیات مدیره اعلام کردند طبق تعهدات باشگاه تا پایان نیم‌ فصل باید حداقل نیمی از مبالغ قراردادشان پرداخت می‌شد اما آنها تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌اند لذا برای دیدار با خیبر به خرم‌آباد نمی‌روند. 

برای کاروان تیم نفت ساعت ۱۲ ظهر امروز بلیت گرفته شده بود که از رفتن به خرم آباد سر باز زدند.

طبق آئین‌نامه برگزاری رقابت‌های جام حذفی، در صورت انصراف تیم لیگ برتری از حضور در بازی‌های این جام، ضمن محرومیت یک ساله آن تیم، چهار هزار میلیارد ریال هم جریمه خواهد شد.

برنامه دیدار خیبر خرم آباد و نفت آبادان قرار است از ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir