امام جمعه: سرمایه گذاران بدون دغدغه در بروجرد فعالیت کنند

امام جمعه: سرمایه گذاران بدون دغدغه در بروجرد فعالیت کنند
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۲۵ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

بروجرد - امام جمعه بروجرد گفت: سرمایه گذاران می توانند بدون زحمت و دغدغه و با کمک قرارگاه رفع موانع تولید و اشتغال در این شهرستان فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار موج خبر حجت الاسلام سید علی حسینی روز یکشنبه در جلسه قرارگاه رفع موانع تولید افزود: اجازه نمی دهیم مدیران نالایق مانع تولید و اشتغال شوند چراکه قرارگاه رفع موانع تولید با حضور مدیران شهرستان ایجاد شده است و باید همه مدیران مرتبط در جلسات و برنامه های آن حضور داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد نیز در این جلسه گفت: موانع تولید باید تخصصی برداشته و برای این منظور یک کارگروه تشکیل شود.

مجید منعمی افزود: تشکیل قرارگاه رفع موانع تولید در شهرستان یک ابتکار خوب است که می تواند موثر باشد که در این راستا صنایع تولیدی که مشکل دارند در جلسات تخصصی بررسی می شوند.

وی با تاکید بر ایجاد امید و اشتغال آفرینی به وسیله رونق تولید بیان کرد:‌ برای تسهیل در بررسی پرونده ها باید روسای بانک ها و دادستان نیز در جلسات حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار موج خبر قرارگاه رفع موانع تولید با پیشنهاد امام جمعه بروجرد و با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه و روسای ادارات مرتبط تشکیل شده است و به سرمایه گذاران کمک می کند تا در کمترین زمان به تولید و اشتغال برسند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir