برگزاری مسابقه خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان در هاله‌ای از ابهام‌‌/ بازیکنان نفت حاضر به بازی نیستند

برگزاری مسابقه خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان در هاله‌ای از ابهام‌‌/ بازیکنان نفت حاضر به بازی نیستند
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۱۹ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

ـ برگزاری بازی خیبر خرم آباد و صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، بنابر برنامه بازی های جام حذفی و قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم خیبر خرم آباد و صنعت نفت آبادان باید فردا دوشنبه 26 دی ماه ساعت 14 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم بروند.

 در حالی که کمتر از 24 ساعت به شروع این مسابقه باقی‌مانده خبری در فضای مجازی منتشر شده که در کانال هواداری تیم صنعت نفت آبادان هم انتشار یافته است مبنی بر اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان حاضر به برگزاری این مسابقه نیستند

ساعاتی قبل هم بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان، با انتشار یک استوری مشترک اعلام کردند که تا زمان تحقق وعده‌ها و وصول مطالباتشان در هیچ تمرین و مسابقه‌ای شرکت نخواهند کرد.

تاکنون چندین بار اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت به بازیکنان اعلام کردند که به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت خواهند کرد. با این وجود بازیکنان صنعت نفت با توجه به اینکه تاکنون یک ریال دریافتی نداشتند و باز هم قول روزهای آینده را از مسئولان تیم گرفته‌اند، تا این لحظه اعلام کرده اند برای دیدار با خیبر به خرم‌آباد نمی‌روند.

بازیکنان صنعت نفت همچنین به کشاورزی و محمدی دو عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت گفته‌اند در دیدار با هوادار هم طبق درخواست منصوریان و کادر فنی شرکت کرده‌اند. این در حالی است که علیرضا منصوریان هم از این تصمیم شاگردانش حمایت کرده است.

پیش از این هم علیرضا منصوریان در مصاحبه ای اعلام کرده بود که تاکنون بازیکنان و کادرفنی هیچگونه دریافتی نداشتند و حتی یک ریال از مطالبات آنها پرداخت نشده است

‌ پیگیری خبرنگار موج خبر برای مصاحبه با کادر فنی و مسئولان تیم صنعت نفت آبادان در مورد بازی فردا بی نتیجه مانده اما چیزی که مشخص است از این تیم فعلاً برای سفر به خرم آباد اقدام نکرده اند در حالیکه بلیط ساعت 12 امروز برای حرکت این تیم تهیه شده بود.

انتهای پیام/641/س

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir