مدیریت امکانات در بروجرد برای مواقع بحرانی ضروری است

مدیریت امکانات در بروجرد برای مواقع بحرانی ضروری است
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۱۸ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

بروجرد - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفت: مدیریت امکانات و تجهیزات همه دستگاه‌های شهرستان برای رسیدگی بهتر در مواقع بحرانی ضروری است.

به گزارش خبرنگار موج خبر مجید منعمی روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران افزود: همه دستگاه‌های مرتبط باید تجهیزات و ماشین آلات خود را به فرمانداری و مدیریت بحران اعلام کنند.

وی اظهار داشت: در مدیریت بحران تعاملات بین دستگاهی باید بیشتر شود که فرمانداری نیز نقش هماهنگ کنندگی خود را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به مشکلات آزادراه بروجرد به خرم آباد در مواقع بارش برف گفت: برای امدادرسانی به خودروهایی که گرفتار می شوند امکانات کافی در اختیار هلال احمر و راهداری نیست که در این خصوص پیگیری های لازم از مرکز استان صورت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران نقاط حادثه خیز و نقاط ضعف ادارات خود را در ابعاد مختلف شناسایی و اعلام کنند، تا در مواقع بحران مشکلات کمتر شود.

منعمی افزود: مدیران شهرستان بروجرد باید در جلسات مدیریت بحران حضور به موقع داشته باشند، چراکه مدیری که نتواند به موقع در جلسات حضور داشته باشد، در مواقع بحران هم نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار موج خبر و طبق اعلام هواشناسی سامانه بارشی شدیدی از عصر امروز یکشنبه در شهرستان بروجرد فعال می شود و تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir