۹۵رفع مشکل برق ۹۵ درصد مشترکان روستایی لرستان

۹۵رفع مشکل برق ۹۵  درصد  مشترکان روستایی  لرستان
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۱۰ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: ۹۵ درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برق دار هستند، تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستای بزنوید ادامه دارد.

به گزارش موج خبر  ، فریدون خودنیا  با بیان اینکه در صورت راه گشایی ، تعدادی از روستاهای منطقه صعب‌العبور بزنوید که بی برق هستند، رفع خاموشی خواهند شد ، گفت: تلاش همکاران شرکت نیروی برق لرستان برای برقدار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید در صورت رفع راهگشایی توسط اداره راهداری ادامه دارد. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان ادامه داد: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر ورود توده بارشی به استان لرستان در چند روز گذشته تمام عوامل شرکت توزیع برق استان در آماده باش کامل قرار گرفته اند و در بارش شدید به خصوص در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز که به صورت برف بوده که این بارش‌ها در مناطق کوهستانی شدیدتر  به طوری که ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به حدود یک و نیم متر هم می‌رسد.

خودنیا بیان کرد: بارش های شدید باعث شد قسمتی  از برق شهر الیگودرز و روستاهای آن قطع شود که بلافاصله همکاران برق  الیگودرز با تلاش و اقدام بموقع برق شهر در همان ساعات اولیه وصل گردید و  عملیات وصل برق روستاها  از ساعت ۱۱ شب روز جمعه ۲۴ دی ماه شروع و تا غروب شنبه ۲۵ دی‌ماه ادامه داشت و کلیه روستاهایی که راه دسترسی به آنها وجود داشت برق دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان یادآور شد:  در مجموع برای عملیاتی که در شب گذشته صورت گرفته در شهرستان الیگودرز ۱۵ اکیپ و در شهرستان ازنا ۸ اکیپ فعال حضور داشته‌اند و حدود ۹۵ درصد از مشترکین روستایی که برق آنها قطع شده بود رفع مشکل شده  و تنها ۵ درصد از برق روستاهای بزنوید به خاطر عدم راه دسترسی قطع هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir