پروژه گردشگری "هشت بهشت" بروجرد پس از ۱۲سال تعیین تکلیف می‌شود

پروژه گردشگری "هشت بهشت" بروجرد پس از ۱۲سال تعیین تکلیف می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۹۷۰۳ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

بروجرد - رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: پروژه تجاری، تفریحی و گردشگری "هشت بهشت" که بیش از ۱۲ سال راکد مانده و رها شده بود تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

"محمد پاپی نژاد" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیگیری های فراوانی برای حل مشکل پروژه بزرگ هشت بهشت در شورای ششم صورت گرفته است و پس از برگزاری جلسات مکرر، هفته آینده وضعیت آن مشخص خواهد شد.

وی اظهار داشت: مکاتبات مختلفی با سرمایه گذارها در راستای حل مشکل پروژه هشت بهشت انجام و مقرر شده است با توجه به پیش فروش واحدهای این مجتمع و برخی مشکلات ایجاد شده در ساخت و بهره برداری، جلسه نهایی به زودی برگزار شود.

وی تاکید کرد: در جلسه نهایی، وضعیت پروژه و ادامه کار با سرمایه گذاران مشخص خواهد شد در غیر این صورت موضوع از طریق دستگاه قضایی پیگیری و نتیجه به مردم اعلام می شود.

پاپی نژاد افزود: عملیات ساخت طرح بزرگ تجاری، تفریحی و گردشگری هشت بهشت توسط بخش خصوصی و شهرداری بروجرد با مساحت کلی ۵۴ هزار مترمربع در چهار طبقه در ضلع شمالی بلوار شهید بهشتی اجرا و با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد سالهاست که رها شده است.

وی ادامه داد: حل مشکلات شهر بروجرد از جمله توسعه و تکمیل طرح های ناتمامی که از گذشته به جای مانده، اولویت مهم شورای اسلامی ششم است که با توجه به افزایش بودجه سال آینده شهرداری بروجرد از ۲۰۴ به ۳۳۰میلیارد تومان می توان امید داشت بسیاری از مشکلات شورا و شهرداری در بحث عمران و توسعه شهری برطرف شود.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: بودجه ۱۴۰۰ مصوب شورای اسلامی پنجم، حدود ۲۰۴ میلیارد بوده که تا مرداد ماه امسال  ۸۴میلیارد تومان آن محقق شده که ۴۰ میلیارد تومان از فروش املاک و کمیسیون ماده ۱۰۱ بوده شده است.

پاپی نژاد تاکید کرد: اکنون حقوق کارکنان در همه مراکز و سازمان های وابسته به شهرداری بروجرد به روز است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir