سرقت علائم ایمنی جاده ها مهمترین چالش راهداری لرستان است / ضرورت ورود دادستان شهرهای استان

سرقت علائم ایمنی جاده ها مهمترین چالش راهداری لرستان است / ضرورت ورود دادستان شهرهای استان
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۹۹ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت : مهمترین چالش راهداری استان سرقت تجهیزات و علائم نصب شده در جاده های استان است .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا عبدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این رابطه گفت : نقایص راهها و روشنایی جاده ها از وظایف سازمان راهداری می‌باشد که عوامل اجرایی شبانه روزی در ایام زمستان در حال خدمات رسانی هستند .

وی افزود: دغدغه های مدیران اجرایی در حوزه راهها را در کمیته تخصصی خدمات حمل و نقل اداره کل که بزودی تشکیل میشود مطرح و نتایج آن را در جلسات آینده اعلام خواهیم کرد . 

وی افزود : پرسنل راهداری در راستای حفاظت و ایمنی راهها مستمرا در حال نصب علائم و تجهیزات ایمنی جاده ها هستند و راهداران شبانه روز در حال خدمت رسانی به مسافران و مردم هستند .

معاون اداره کل راهداری استان با بیان اینکه مشکل اصلی راهداری سرقت تجهیزات نصب شده در جاده ها می باشد اظهار داشت : متاسفانه علی رغم اینکه در جاده علائم زیادی از جمله تابلوهای ایمنی ، گاردریل و تجهیزات روشنایی جهت ایمنی نصب میشود بلافاصله توسط سارقین بسرقت می روند که منجر به تحمیل خسارات زیادی به مردم و اداره کل اهدای می گردد و این موضوع  یک چالش و معضل بزرگی محسوب میشود .
رضا عبدی ورود دادستان‌ شهرهای استان را ضروری دانست و  خطاب به معاونت عمرانی استاندار تصریح کرد: انتظار می رود  با مکاتبه با دادستان شهرها، برخورد جدی تر با سارقین تجهیزات جاده ها را در دستور کار قرار دهیم تا این چالش و معضل کاهش یابد .

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir