تردد در جاده‌های اصلی لرستان کُند است

تردد در جاده‌های اصلی لرستان کُند است
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۹۷ یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

خرم‌آباد - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تردد خودروهای سبک و سنگین در تمامی جاده‌های اصلی این استان برقرار اما کُند است.

مهدی پازوکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار کرد: شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک همچنین برودت هوا، آزادراه خرم‌آباد- پل‌زال از سمت اندیمشک برای دقایقی بسته شد اما با تلاش عوامل راهداری باز و تردد برقرار شده است.

وی گفت: در حال حاضر جاده روستایی شهرستان های ازنا و الیگودرز به دلیل بارش سنگین برف و آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال از خرم‌آباد به اندیمشک در کیلومتر ۹۵ ورودی تونل "چارتادو "به دلیل ریزش کوه و آب‌شستگی مسدود می باشد.

پازوکی افزود: با تلاش عوامل راهداری آزادراه و راهداری و حمل و نقل استان، خط جنوب به شمال بازگشایی شده و تردد در آن به صورت روان برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: برای تردد خودروهای سنگین مسیر کوهدشت به سه راهی بابازید در نظر گرفته شده چراکه جاده قدیم پلدختر به دلیل نبود ایمنی لازم پس از سیل ۹۸ برای تردد خودروهای سبک مناسب است.

پازوکی همچنین در خصوص نیروی مفقودشده آزادراه در روز جمعه گفت: باتوجه به پیدا شدن بقایای خودروی این فرد مرگ وی تایید شده است و تلاش برای یافتن جسد ادامه دارد.

وی بیان کرد: شرایط جوی و بارش برف و باران مانع از اعزام بالگرد به منطقه برای جستجو شد اما امدادگران در حال تلاش هستند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir