تداوم طرحهای ضربتی پلیس خرم آباد در برخورد با تبهکاران 

تداوم طرحهای ضربتی پلیس خرم آباد در برخورد با تبهکاران 
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۷۶ شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

 فرمانده انتظامی خرم آباد، از تداوم اجرای طرح های ضربتی و مقتدرانه پلیس در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

‍به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی گفت :  در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و برخورد قاطع با مجرمان، ماموران انتظامی شهرستان  در یک اقدام هماهنگ و با کسب مجوزهای قضائی اقدام به اجرای طرح پاکسازی در سطح نقاط آلوده شهرستان کردند.

 
وی افزود: پس از رصد و اقدامات پلیسی، ماموران یگان های اجرایی شهرستان طی یک عملیات منسجم و ضربتی سحرگاهی به مخفیگاه آنان یورش و در مجموع 15 سارقان، افراد تحت تعقیب محاکم قضائی و انتظامی و غیره دستگیر، 19 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.
 
وی افزود: در همین راستا 25 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و یا ایجاد مزاحمت نموده اند توقیف و روانه پارکینگ شده اند.
 
فرمانده انتظامی خرم آباد، گفت: ضمن این که به همه افراد مجرم توصیه می کنیم دست از اعمال مجرمانه و خلاف قانون بکشند به آنان هشدار می دهیم  که حاشیه امنی برای آنان وجود نخواهد داشت و پلیس با هرگونه هنجارشکنی با اقتدار برخورد خواهد کرد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد، پلیس در کنار مردم و به عنوان خدمتگزار مردم است و ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان تقاضا داریم به محض مشاهده هرگونه جرائم، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل تا اقدام لازم صورت گیرد.

48

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir