با اجرای طرح مقتدرانه پلیس، با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌شود

با اجرای طرح مقتدرانه پلیس، با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۷۵ شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از تداوم اجرای طرح‌های ضربتی و مقتدرانه پلیس در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج خبر ، سرهنگ عباس دولتشاهی در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر فرمانده انتظامی استان در برخورد قاطع با مجرمان، اظهار کرد : مأموران انتظامی شهرستان در یک اقدام هماهنگ و با کسب مجوز‌های قضایی اقدام به اجرای طرح پاک‌سازی در سطح نقاط آلوده شهرستان کردند.

وی افزود: پس از رصد و اقدامات پلیسی، مأموران یگان‌های اجرایی شهرستان طی یک عملیات منسجم و ضربتی سحرگاهی به مخفیگاه آنان یورش و در مجموع ۱۵ سارقان، افراد تحت تعقیب محاکم قضایی و انتظامی و غیره دستگیر، ۱۹ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شد.

وی افزود: در همین راستا ۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و یا ایجاد مزاحمت نموده‌اند توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: ضمن این که به همه افراد مجرم توصیه می‌کنیم دست از اعمال مجرمانه و خلاف قانون بکشند به آنان هشدار می‌دهیم که حاشیه امنی برای آنان وجود نخواهد داشت و پلیس با هرگونه هنجارشکنی با اقتدار برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد، پلیس در کنار مردم و به عنوان خدمتگزار مردم است و ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان تقاضا داریم به محض مشاهده هرگونه جرائم، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل تا اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir