نماینده ولی فقیه در لرستان: برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود

نماینده ولی فقیه در لرستان: برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۷۱ شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

خرم‌آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال باید برای امیدآفرینی و خنثی‌کردن توطئه دشمنان، مردم محور برگزار شود.

به گزارش موج خبر حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه ۵۷ آرمان و ارزش‌های اسلامی برجسته شد، ایران استقلال خود را بازیافت و مسلمانان عزت پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال عمر انقلاب، بسیاری از توطئه دشمنان خنثی شد ادامه داد:  ۲۲ بهمن، عید ملت ایران است چراکه افراد بسیاری برای این انقلاب جانفشانی و تاکنون آن را حفظ کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر گرامیداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن برنامه های دهه فجر است که باید برای امیدآفرینی و خنثی کردن برنامه دشمنان تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ادامه داد: مساجد، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه محورهای دینی هستند و باید از هرگونه اختلاف در جامعه پرهیز شود.

وی اظهار کرد: جشن ۲۲ بهمن، انقلابی و متفاوت با جشن های دیگر است که باید جنبه مردمی آن بیشتر نمود پیدا کند همچنین امکانات موجود را باید برای اجرای برنامه های دهه فجر استفاده کرد که دستگاه های اجرایی باید در این راستا تلاش کنند.

وی بیان کرد: هرآنچه برای گرامیداشت و شکوه برنامه‌های دهه فجر نیاز است باید صورت گیرد که در این راه مشارکت تمامی نهادهای انقلابی ضروری است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: تصاویر و فیلم‌های مبارزات مردمی علیه رژیم شاهنشاهی در صدا و سیما پخش شود تا جوانان با رشادت انقلابیون آشنا شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه پیام مردم در دهه فجر اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان است اضافه کرد: یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در سفر رییس وقت سازمان برنامه و بودجه به استان باید تخصیص یابد که مطالبه گری در این راستا ضروری است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir