مفقود شدن یک نفر در جریان سیل آزادراه خرم‌زال/ ۵ تیم امدادی مشغول جستجو هستند

مفقود شدن یک نفر در جریان سیل آزادراه خرم‌زال/ ۵ تیم امدادی مشغول جستجو هستند
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۶۷ شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: شب گذشته یکی از عوامل آزاده راه خرم‌آباد- پل زال در رودخانه پرت شد و تاکنون خبری از وی در دست نیست.

صارم رضایی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با اشاره به مفقود شدن یک نفر در آزاد راه خرم‌آباد - پل زال اظهار کرد: طبق گزارش همکاران ما، شب گذشته یک نفر از عوامل آزاده راه به نام آقای مرادی که در حال گشت زنی بوده به داخل رودخانه پرت می‌شود و تاکنون هم خبری از وی در دست نداریم.

وی افزود: ۵ تیم امدادی هلال احمری شامل ۳ تیم از پل‌دختر و دو تیم از خرم‌آباد به محل اعزام شدند همچنین یک بالگرد را هم برای جستجوی هوایی هماهنگ کردیم که در صورت مساعد بودن هوا کار جستجو را شروع کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با خوزستان هم رایزنی کرده و دو تیم نیز در آنجا مشغول جستحو هستند، در صورتی که خبری به دست ما برسد اطلاع رسانی را انجام می‌دهیم.

رضایی با اشاره به اینکه حجم خسارت در مسیر خرم‌آباد- اندیمشک به شدت بالا است، عنوان کرد: دیشب به اتفاق معاون عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران، پلیس راه و راه و شهرسازی تا ساعت ۵ صبح بازدید داشتیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: کماکان مسیر آزادراه پل زال به خرم‌آباد قطع است و به دلیل حجم بالای خسارت به نظر می‌رسد به این زودی تردد در این مسیر امکان پذیر نباشد.

وی در ادامه گفت: تیم‌های امدادی ما در همه محورها از جمله الیگودرز، ازنا و نورآباد کار امداد به کسانی که به نحوی گرفتار شده‌اند را انجام دادند،در مسیر خرم‌آباد- پل زال نیز رانندگان خودروهای سنگین را به سمت حسینیه و مساجد هدایت کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان صحبت‌های خود گفت: جمعیت هلال احمر از آمادگی لازم برای هر گونه بحران برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir