برف گردنه گله بادوش الیگودرز و راه‌های روستایی ازنا را مسدود کرد/ محدودیت تردد در محور خرم‌آباد_پلدختر

برف گردنه گله بادوش الیگودرز و راه‌های روستایی ازنا را مسدود کرد/ محدودیت تردد در محور خرم‌آباد_پلدختر
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۶۳ شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارش برف راه‌های روستایی شهرستان ازنا و گردنه گله بادوش الیگودرز را مسدود کرد. عملیات بازگشایی این مسیرها در حال انجام است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مهدی پازوکی صبح امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به وضع راه‌های استان پس از بارندگی‌های اخیر اظهارکرد: آزادراه خرم‌آباد به پل زال از سمت خرم‌آباد در کیلومتر 95 همچنان به دلیل آبشستگی جاده و تخریب مسیر تردد و ریزش کوه به صورت کامل مسدود است.

وی افزود: از سمت اندیمشک نیز در همان نقطه به دلیل ریزش کوه، عملیات بازگشایی توسط عوامل آزاد راه، راهداری ، پلیس راه، و هلال احمر در حال انجام است که به محض بازگشایی مسیر، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: تردد خودروهای سنگین در مسیر جاده قدیم خرم‌آباد به پل‌دختر به دلیل آسیب‌های وارده در سیل 1398 به دلیل نبود ایمنی لازم امکان پذیر نیست، اما تردد خودروهای سواری در مسیر جاده قدیم خرم‌آباد_ پل‌دختر امکان پذیر است.

پازوکی بیان کرد: خودروهای سنگین برای تردد در مسیر خرم‌آباد به پل‌دختر می‌بایست از محور جایگزین شهرستان کوهدشت به سه راهی بابازید (زانگوله) تردد کنند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر گردنه گله بادوش در شهرستان الیگودرز به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به اینکه بارش برف راه کلیه روستاهای شهرستان ازنا را مسدود کرد، افزود: تلاش برای بازگشایی این محورها در حال انجام بوده و برخی از آنها بازگشایی شده است. 

پازوکی گفت: مابقی راه‌های استان باز بوده و تردد به صورت عادی در آنها برقرار است.

وی در پایان صحبت‌های خود به میزان بارندگی منطقه پا علم اشاره کرد و گفت: میزان بارندگی در منطقه پاعلم در شهرستان پل‌دختر 132 میلی متر اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir