آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال مسدود شد

آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال مسدود شد
شناسه خبـر : ۱۰۹۶۴۵ جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

خرم‌آباد - مرکز مدیریت راه‌های استان لرستان اعلام کرد: آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال به دلیل ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

به گزارش موج خبر در این اعلامیه آمده است: آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال در کیلومتر ۲۰ بعد از تونل اول در ساعت ۱۷ روز جمعه به دلیل بروز سوانح طبیعی ریزش کوه و آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

بنابراین گزارش اکنون برای تردد خودروها مسیر جایگزین جاده قدیم پل‌زال - پلدختر - خرم‌آباد تعیین شده است.

گزارش های مردمی حاکی است که بدلیل انسداد این محور بزرگراهی صف خودروهای در راه مانده به دهها کیلومتر می رسد.

"عباس شرفی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: راهداران برای بازگشایی مسیر در تلاش هستند  و به محض بازگشایی آزادراه مراتب از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می‌شود.

آزادراه خرم آباد پل زال در حد فاصل ۲ شهر خرم آباد و اندیمشک به طول ۱۰۴ کیلومتر قرار گرفته که با هدف کاهش تصادف و زمان سفر، صرفه جویی سالانه ۴۰۰ میلیارد ریال در مصرف سوخت، کاهش ۶۰ کیلومتری طول مسیر نسبت به مسیر قدیمی خرم آباد - پلدختر - اندیمشک، کاهش بار ترافیکی و افزایش سرعت مطمئن در این مسیر احداث شد و در ۱۱ آبان سال ۸۹ به بهره برداری رسید.
این آزادراه که به صورت چهار خطه با عرضی در حدود ۲۶ متر احداث شده در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب غربی خرم آباد آغاز شده و در ۳.۵ کیلومتری روستای پل زال واقع در حدود ۶۰ کیلومتری شهر اندیمشک خاتمه می یابد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir