پلیمر علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و استعدادیابی است

پلیمر علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و استعدادیابی است
شناسه خبـر : ۱۰۸۲۳۰ سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: ما علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و کشف استعدادها نیز هستیم و در سه سالی که از فعالیت باشگاه ما سپری شده، این موضوع را ثابت کرده‌ایم.

ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد امروز در گفت‌وگو با رسانه ها عنوان کرد: نخستین مرحله از اولین دوره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان در ورزشگاه چوگان شهدای تهران با حضور ۱۳ تیم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مرحله تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد.

سپهوند افزود: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس سونگون ورزقان نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: این رقابت‌ها در بخش بانوان هم برگزار شد که پلیمر عنوان قهرمانی را کسب کرد و اشتهاد سازه مشهد و مقاومت بسیج تهران نیز دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه استارت مسابقات صحرانوردی در بخش تیمی کار بسیار خوبی است، اضافه کرد کرد: مرحله دوم و پایانی این رقابت‌ها اواخر هفته جاری به میزبانی ورزقان برگزار می‌شود.

سپهوند خاطرنشان کرد: حدود سه سال از فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گذرد و در این مدت عناوین زیاد در بخش تیمی و انفرادی با ثبت رکوردهای زیادی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌های کشور حاصل شده و با توجه به شرایط، خوشبین هستیم که این افتخارات ادامه‌دار باشد.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تصریح کرد: به عنوان مثال امسال در تمامی رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف عنوان نخست را کسب کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: ما علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و کشف استعدادها نیز هستیم و در این مدت چهره‌های شاخصی شناسایی شده و خوشبختانه شرایط خوبی را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir