دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و محرومیت‌زدایی دغدغه دارند

دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و محرومیت‌زدایی دغدغه دارند
شناسه خبـر : ۱۰۸۱۴۴ یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور گفت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و محرومیت‌زدایی دغدغه دارند.

به گزارش موج خبر, مهدی عباسی، در دیدار با خانواده شهید دانشجو اسماعیل سپهوند، بیان کرد: عظمت شهدا حاصل تربیت خانوادگی است و باید شیوه‌های تربیتی والدین شهدا را الگو قرار داد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه امروز دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و محرومیت‌زدایی دغدغه دارند، افزود: دانشجویان و جوانان احساس می‌کنند در قبال کشور وظیفه دارند و خود را مدیون شهدا و خانواده‌های آنان می‌دانند و معتقدند باید شهدا بهترین مسیر را انتخاب کردند

عباسی با اشاره به اینکه در معرفی مسیر و رشادت‌های شهدا باید اتفاقات جدی بیفتد و بستر تبیین راه و روش شهدا فراهم شود، افزود: اولین دبیرخانه شهدای دانشجو در کشور، ۱۵ سال پیش جهاددانشگاهی راه‌اندازی شد کمااینکه تمام دستگاه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه دارند.

وی با اشاره به اینکه جامعه جوان تشنه آشنایی با سیره شهدا و انس گرفتن با روحیه ایثار و شهادت است، ادامه داد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک خانواده شهدا نیاز است و خانواده شهدا باید کمک یار ما در ترویج این فرهنگ باشند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا سبب تقویت روحی انسان می‌شود، اظهار کرد: با تلاش همه‌جانبه باید در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir