آغاز بهسازی قطعه اول محور نورآباد_ نهاوند

آغاز بهسازی قطعه اول محور نورآباد_ نهاوند
شناسه خبـر : ۱۰۸۱۲۵ یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پیش بینی ما این است که ظرف ٩ ماه آینده بهسازی قطعه اول محور نورآباد- نهاوند به طول پنج کیلومتر به اتمام برسد و سپس روکش و آسفالت را شروع کنیم.

عباس شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد با اشاره به اینکه طول جاده نورآباد-نهاوند در حوزه لرستان ۲۸ کیلومتر است، عنوان کرد: مطالعات این محور که تا بخش برخوردار بیشترین تردد را دارد انجام شده است.

 وی افزود: در فاز اول تعریض پنج کیلومتر آن کلنگ زنی و به پیمانکار واگذار شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پیش‌بینی ما این است که ظرف ۹ ماه آینده عملیات بهسازی قطعه اول به بهره‌برداری برسد و پس از آن روکش و آسفالت آغاز می‌شود.

شرفی افزود: اعتبار لازم برای پنج کیلومتر اول ۱۶ میلیارد تومان است، بهسازی قطعه اول شش میلیارد تومان و روکش و آسفالت نیز ١٠ میلیارد تومان نیاز دارد.

وی گفت: به دنبال این هستیم که قطعه دوم محور نورآباد - نهاوند را سال ۱۴۰۱ بعد از دریافت مجوز به پیمانکار واگذار کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون بهسازی محور نورآباد- نهاوند که یک محور پر تردد و حادثه خیز است مورد توجه قرار نگرفته ‌است، توضیح داد: همانطور که در جریان هستید کمتر از یکسال گذشته بهسازی و احداث راه‌های فرعی و روستایی به این اداره محول شده است، اما ما به دلیل اهمیت موضوع بهسازی محور را پیگیری و عملیات اجرایی طی روزهای آینده شروع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir