خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان به تساوی رضایت دادند

خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان به تساوی رضایت دادند
شناسه خبـر : ۱۰۷۹۸۹ سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

بندرعباس- ایرنا- تیم های خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان در هفته دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در مصاف با هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا، در نیمه نخست تیم  فولاد هرمزگان موفق شدند با تک گلی که «علی فرح بخش» به ثمر رساند با برتری به رختکن بروند. 
در نیمه دوم تیم خلیج فارس میناب بازی روان تری به نمایش گذاشت و موفق شد گل خورده را جبران کند. «مصطفی عموری» گل مساوی را برای خلیج فارس به ثمر رساند و این بازی در پایان ۹۰ دقیقه یک بر یک مساوی به پایان رسید و دو تیم هرمزگانی امتیازات را در هفته دوم تقسیم کردند. 
تیم فوتبال هرنگ جوان بستک دیگر نماینده هرمزگان در هفته دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در بستک موفق شد ۲ بر یک تیم  شایان دیزل کوار فارس را شکست دهد. 
در گروه‌ بندی مرحله نخست فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور  تیم‌ های فولاد، هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه هستند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir