۱۰ کارگاه تولیدی و خدماتی در دلفان بهره‌برداری شد

۱۰ کارگاه تولیدی و خدماتی در دلفان بهره‌برداری شد
شناسه خبـر : ۱۰۷۷۷۳ پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

خرم‌آباد - همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، ۱۰ کارگاه تولیدی و خدماتی روز پنجشنبه در شهرستان دلفان بهره‌برداری شد.

به گزارش موج خبر فرمانده سپاه ناحیه دلفان در حاشیه آئین بهره برداری از این طرح ها گفت: این کارگاه ها در زمینه خیاطی، تولیدقارچ، پوشاک، پرورش مرغ بومی، دامداری و فرش بافی راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار علی دالوند افزود: سپاه ناحیه دلفان بیش از ۴۰میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای این طرح ها با ۵۰ فرصت شغلی پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج امروز در عرصه های جهادی و محرومیت زدایی در حال خدمت می باشد و هرجا به خدمت رسانی و کمک به محرومان نیاز است این نهاد هموار پیشرو می شود.

وی ادامه داد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، محرومیت زدایی، عمرانی و ورزشی در دلفان اجرا شد.

سرهنگ دالوند گفت: مهمترین این برنامه ها رزمایش بزرگ اقتدار، اعزام۴۰ گروه جهادی در زمینه های بهداشتی، عمرانی، خدماتی و محرومیت زدایی به مناطق محروم و سخت گذر، رونمایی از ره نامه ایجاد محله اسلامی با محوریت پایگاه های بسیج و ائمه جماعات مساجد، برگزاری یادواره‌ شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی بود.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است و هر ساله همزمان با این مناسبت برنامه هایی به مدت یک هفته در کشور اجرا می‌شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir