۸۸ هزار واحد مسکونی در لرستان احداث می‌شود

۸۸ هزار واحد مسکونی در لرستان احداث می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۷۷۷۰ چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: ۸۸ هزار واحد مسکونی طی مدت چهار سال در این استان احداث می‌شود.

به گزارش موج خبر فرهاد زیویار روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن افزود: طرح جهش ملی مسکن به عنوان یکی از اقدامات مهم عمرانی، از طرف رییس جمهوری به استان ها ابلاغ و مقرر شد سالانه یک میلیون مسکن با هدف کمک به خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه ساخته شود. 

 وی تصریح کرد: بر اساس این طرح ، ساخت  چهار میلیون واحد مسکونی در یک دوره چهار ساله در دستور کار دولت قرار گرفته که از این تعداد حدود ۸۸ هزار واحد به لرستان اختصاص یافته است. 

وی در ادامه افزود: بررسی‌های لازم جهت مشخص شدن سهمیه هر شهرستان از طرح ملی مسکن به تفکیک انجام گرفته است که پس از تصمیم نهایی، برای اجرا به فرمانداران ابلاغ می شود. 

استاندار لرستان یادآور شد: جانمایی محل اجرای طرح یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در رابطه با ساخت مسکن در دستور کار قرار گیرد که در همین راستا ضرورت دارد فرمانداران و روسای ادارات مربوطه اقدامات مورد نظر را با انجام کارشناسی های لازم پیگیری کنند و گزارش آن را هر ۲ هفته در جلسات این شورا ارائه دهند. 

 زیویار افزود: بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به حوزه مسکن مهر لرستان یک اولویت است و اعضای شورای مسکن استان باید موانع و چالش های آن را در جلسه آتی مطرح نمایند. 

وی تاکید کرد: با توجه به برخی مشکلات که در اجرای طرح مسکن مهر بوجود آمد، باید تلاش شود تا طرح ملی مسکن با کمترین مشکلات و به بهترین نحو ممکن در سطح استان اجرا گردد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir