پلیس خرم‌آباد گروگان ۲۲ ساله را نجات داد

پلیس خرم‌آباد گروگان ۲۲ ساله را نجات داد
شناسه خبـر : ۱۰۷۷۶۵ چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان گفت: جوان ۲۲ ساله‌ای که در تهران به عنوان گروگان ربوده شده بود و در یکی از مناطق خرم‌آباد نگهداری می شد توسط پلیس آزاد شد.

به گزارش موج خبر سردار "یحیی الهی" روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: یکم آذرماه سال جاری، ماموران پلیس لرستان از ربوده شدن جوان ۲۲ ساله کوهدشتی توسط اعضای یک باند سه نفره در پایتخت و انتقال وی به خرم آباد مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با تشکیل تیم ویژه با بررسی های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی محل اختفای گروگان را دریکی از محله های اطراف خرم آباد شناسایی و با عملیاتی غافلگیرانه جوان ۲۲ ساله را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری هر سه عضو این باند گروگان گیری ادامه داد: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله، شرارت، تیراندازی و جرایم سایبری هستند.

سردار الهی گفت: طبق اظهارات گروگان، یکم آذرماه سال جاری چند فرد ناشناس به علت اختلافات مالی او را از تهران ربوده بودند و به محله ای در خرم آباد منتقل و حبس کرده اند.

وی با بیان اینکه در مخفیگاه گروگان گیران ۲ قبضه سلاح کمری، مقادیری خشاب و فشنگ، تعدادی گوشی و تبلت و یک دستگاه خودرو سواری آزرا کشف شده است افزود: اعمال مجرمانه از دید پلیس مخفی نخواهد ماند و به مردم توصیه می شود هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ درمیان بگذارند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir