پاسداری از هویت اسلامی - ایرانی خصوصیت بارز بسیجیان است

پاسداری از هویت اسلامی - ایرانی خصوصیت بارز بسیجیان است
شناسه خبـر : ۱۰۷۷۶۱ چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پاسداری از هویت اسلامی - ایرانی در تمامی شئونات شخصی و اجتماعی از خصوصیات بارز بسیجیان است.

به گزارش موج خبر سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: مهمترین شاخصه تفکر و فرهنگ بسیجی ولایت باوری و ولایت محوری بوده و فرهنگ و تفکر بسیجی امروز تکیه گاه مطمئنی برای جنگ با تحریم و تحریف است.

وی گفت: امروز ۱۳ هزار بسیجی در قالب سازمان‌های فرهنگی، امنیتی و دفاعی، رزمایش اقتدار بسیجیان را در لرستان برگزار کردند و بسیج در ۲۳ قشر مختلف استان مشغول خدمت است.

وی اظهار کرد: بسیجی یک تفکر و فرهنگ و یکی از ظرفیت‌های درون زای کشور است که در برابر تهاجم دشمن ایستادگی می‌کند و ایثار، مقاومت، زمان شناسی، مردمی بودن، انتقادپذیری، پاسداری از هویت اسلامی و ایرانی در همه شئونات شخصی، سازمانی و اجتماعی از مهمترین شاخصه های این تفکر است. 

سردار کشکولی بیان کرد: امیدواری و امیدآفرینی از دیگر شاخصه های مهم فرهنگ بسیجی است چراکه تمام تلاش دشمن این است مردم را مایوس کند و چنانچه مردم مایوس شوند به دنبال تغییر نظام می‌روند در همین راستا بسیج باید امیدوار باشد و میان مردم امیدآفرینی کند. 

وی گفت: تکلیف گرایی و نتیجه محوری نیز از مهمترین شاخصه‌های تفکر و فرهنگ بسیجی بشمار می رود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir