ضرورت انجام کارهای تحقیقاتی کیفی برای کاهش نرخ طلاق در لرستان

ضرورت انجام کارهای تحقیقاتی کیفی برای کاهش نرخ طلاق در لرستان
شناسه خبـر : ۱۰۷۱۶ سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت انجام کارهای تحقیقاتی کیفی برای کاهش نرخ طلاق در این استان گفت: در این رابطه از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی لرستان در سخنانی با اشاره به آمار طلاق در استان اظهار داشت: پیش از این اقدامات و برنامه‌ها برای کاهش طلاق در استان هدفمند نبود.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌ها، جلسات و… در استان بیان داشت: با این وجود آمار طلاق در لرستان بالا بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه باید در جلسات آتی بر کیفیت اقدامات و برنامه‌ها در حوزه کاهش طلاق افزوده شود عنوان کرد: آمارهای داده شده در رابطه با طلاق، ابتدایی و برای شروع کار است، پیشنهاد ما این است که عوامل مورد بررسی در رابطه با طلاق، در یک کمیته تخصصی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه در این کمیته تصریح کرد: عوامل مؤثر بر طلاق در استان به دقت مورد مطالعه قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه کارهای تحقیقاتی انجام شده در حوزه طلاق در استان توسط نخبگان مورد تجزیه و تحلیل بگیرد افزود: طرحی که از سوی جهاد دانشگاهی در رابطه با طلاق ارائه شده مورد بررسی جدی قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه اگر این اقدامات به صورت علمی و جدی انجام شود می‌توانیم در زمینه کاهش معضل اجتماعی طلاق در استان قدمی رو به جلو برداریم گفت: استفاده از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان در استان نیز می‌تواند در کاهش طلاق در لرستان مؤثر باشد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir