شناسایی استعدادهای دو و میدانی لرستان در اولویت قرار دارد

شناسایی استعدادهای دو و میدانی لرستان در اولویت قرار دارد
شناسه خبـر : ۱۰۷۰۹۹ دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

خرم‌آباد - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: شناسایی استعدادهای ورزش دو و میدانی این استان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های مختلف یک اولویت است.

ایرج سپهوند روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار موج خبر اظهار کرد: هدف باشگاه پلیمر کمک به دو و میدانی کشور بوده که برای رسیدن به آن، طی سه سال اخیر اقدامات بسیاری صورت گرفته و تیمداری در این رشته مادر با قدرت ادامه یافته است.

وی افزود: استعدادیابی یکی از مهمترین اهداف باشگاه است و دو و میدانی‌کاران مستعد بسیاری را شناسایی و به چرخه‌ رقابت‌ دعوت کرده‌ایم.

وی بیان کرد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد امسال در چهار لیگ بزرگسالان، نوجوانان و جوانان آقایان و بانوان عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد که یک کار بی‌نظیر بود و علاوه بر استفاده از بهترین‌های کشور از ورزشکاران رده‌های پایه و مستعد نیز در تمام این تیم‌ها استفاده شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به میزبانی این تیم در رقابت‌های نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: مسابقات به خوبی برگزار شد و رضایت تیم‌های میهمان را به دنبال داشت.

سپهوند تاکید کرد: تیم‌هایی همانند پلیمر باعث پیشرفت دو و میدانی کشور می‌شوند که امیدواریم اسپانسرهای (حامی مالی) بیشتری برای تیمداری در این رشته اقدام کنند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir