سازمان عقیدتی سیاسی باعث ارتقای مکتبی ارتش شده است

سازمان عقیدتی سیاسی باعث ارتقای مکتبی ارتش شده است
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۸۵ یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

بروجرد - فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: عقیدتی سیاسی به عنوان یک نهاد ارزشمند باعث ارتقای مکتبی ارتش شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالعلی فریادی روز یکشنبه در آیین تجلیل از مربیان و کارکنان عقیدتی سیاسی پادگان مهندسی بروجرد افزود: بی‌تردید تلاش‌های کارکنان مومن این نهاد ارزشمند موجب ارتقای سطح فرهنگی و دینی کارکنان شده است.

وی اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به منظور تقویت ایمان و بصیرت عمیق دینی و سیاسی در این یگان نظامی با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد، تا با حضور این سازمان مقدس، ارتش بیش از گذشته به زیور دین و بصیرت مزین شود.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد بیان کرد: بی‌تردید تلاش‌های کارکنان مومن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیروهای ارتش، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.

رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد در این آیین اضافه کرد: کلمه طیبه بودن ارتش با وجود پرسنل مکتب و مذهبی به وجود آمده و این با تلاش و کوشش عقیدتی سیاسی در ارتش حاصل می شود.

حجت الاسلام رضا کیانی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی با اجرای کارهای فرهنگی و دینی روحیه جهادی و ایثار و شهادت را در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تقویت کرده است.

به گزارش موج خبر در این آیین از تعدادی از کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد تجلیل به عمل آمد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir