انتصاب رییس هیات امنای موزه دفاع مقدس لرستان و چند خبر کوتاه

انتصاب رییس هیات امنای موزه دفاع مقدس لرستان و چند خبر کوتاه
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۸۴ یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

خرم‌آباد - طی حکمی از سوی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، " فرهاد زیویار" استاندار لرستان به عنوان رییس هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منصوب شد.

به گزارش موج خبر،  در حکم سرتیپ "بهمن کارگر" رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آمده است: همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردید.
در ادامه این حکم آمده است: بی شک حفظ ارزش ها و حماسه سازی های فرزندان برومند و شجاع این مرز و بوم در گرو اهتمام تمام علاقه‌مندان این عرصه می باشد.

حل مشکلات شهر خرم آباد، تعامل همه دستگاه های خدمت رسان را می طلبد

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: راه برون رفت از مشکلات، تعامل همه دستگاه های خدمت رسان با یکدیگر است.

رضا بیرانوند بیان کرد: شهرداری با توجه به منابع محدود مالی به تنهایی قادر به برطرف کردن همه مشکلات شهر نیست به همین دلیل، تمام دستگاه های اجرایی خدماتی باید پای کار آمده و با تعامل و همراهی، مشکلات را از پیش رو بردارند.

بیرانوند گفت: گره های ترافیکی یکی از مهمترین معضلاتی است که در برخی از خیابان ها باعث کلافگی مردم شده است، تعریض چند خیابان سطح شهر جهت باز کردن گره ترافیکی مستلزم منابع مالی است.

۱۸۷هزار متر زمین برای ایجاد فضای سبز به شهرداری‌های لرستان واگذار شد

معاون اداره کل محیط زیست استان لرستان از اختصاص ۱۸۷ هزار متر زمین برای ایجاد فضای سبز در شهرهای استان خبر داد.

الهام برنا اظهار داشت: در راستای توسعه و ایجاد فضای سبز طبق قانون هوای پاک، راه و شهرسازی استان، ۶۱ قطعه اراضی دولتی را با کاربری ایجاد فضای سبز در اختیار تعدادی از شهرداری‌های استان قرار داده است.
وی افزود: این قطعه زمین در شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، سراب دوره و دورود به شهرداری ها واگذار شده تا نسبت به ایجاد فضای سبز که مشجر باشد، اقدام نمایند.
معاون محیط زیست لرستان تصریح کرد: اکثر شهرهای استان تا استاندارد سرانه فضای سبز، فاصله زیادی دارند و تلاش شده تا از این طریق سرانه فضای سبز شهرها افزایش یابد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir