سرمربی خیبر خرم‌آباد: بازیکنان در بازی امروز خصوصیات فنی مختلفی داشتند

سرمربی خیبر خرم‌آباد: بازیکنان در بازی امروز خصوصیات فنی مختلفی داشتند
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۷۷ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

خرم‌آباد - سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد گفت: در دیدار تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با شهرداری آستارا از بازیکنانی که خصوصیات فنی مختلفی داشتند، استفاده شد و توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

به گزارش موج خبر، محسن عاشوری در حاشیه بازی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با شهرداری آستارا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد ضمن تبریک این برد به تیم خیبر و همه مردم استان لرستان اظهار داشت: من این برد را علاوه بر هواداران  تیم خیبر به کارکنان آذین سازه و کسانی که در مدت این۲ ماه به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا این زیرساخت‌ها و چمن ورزشگاه برای این مسابقه آماده شود، تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: امروز بازی سختی پیش رو داشتیم زیرا به صورت شطرنجی این بازی انجام می گرفت و شهرداری آستارا تمام لایه های دفاعی را پوشانده بود ، اما بچه‌های ما به خوبی بازی کردند و توانستند این سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بیان کرد: بازیکنان ما در نیمه اول سه موقعیت خوب داشتند اما نتوانستند به خوبی از آنها استفاده کنند و در نیمه دوم از موقعیت استفاده کرده و با یک ضربه پنالتی توانستیم شهرداری آستارا را شکست دهیم.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که بازیکنانی در این فصل خریداری شده که در فصل های پیش رو خواهید دید می توانند به تیم کمک کنند.

عاشوری در خصوص داوری گفت: به نظرم داورها آمادگی کامل را نداشته، اما در این بازی از تیم داوری راضی هستیم.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانست با ضربه پنالتی یک بر صفر تیم شهرداری آستارا را در ورزشگاه تختی خرم‌آباد شکست دهد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir