نمایش همه برای همه از بروجرد به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافت

نمایش همه برای همه از بروجرد به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافت
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۵۹ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

بروجرد - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: نمایش " همه برای همه " از بروجرد به جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نادر ارجمندی اظهار داشت: نمایش " همه برای همه" به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافت.

وی افزود: این نمایش کاری از گروه تئاتر پرواز موسسه فرهنگی هنری سیمرغ بروجرد می باشد که به عنوان تنها نماینده استان لرستان به بخش اصلی این جشنواره معتبر و بین المللی راه یافته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: هیات انتخاب آثار متشکل از خانم فاطمه رادمنش وآقایان شهرام کرمی، سیروس همتی، حمید مرادویسی و سوران حسینی پس از بازبینی و ارزیابی ۱۹۷ اثر متقاضی شرکت در بخش های مختلف جشنواره، نمایش فوق را برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب نمودند.

ارجمندی افزود: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اوایل آبان ماه سال جاری به دبیری عبید رستمی در شهر مریوان برگزار می‌شود.

کتاب " طراحی پوستر" نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی رونمایی شد

وی بیان کرد:  کتاب "طراحی پوستر" نوشته محمد قربانعلی و ساره زند وکیلی ، در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: این کتاب از مجموع کتاب‌های کارگاه طراحی گرافیک با  محوریت آشنایی مخاطب با طراحی پوستر و شناخت انواع پوستر و ساختار و شیوه های مختلف طراحی پوستر بصورت تمام رنگی توسط مولفان به رشته تحریر درآمده است.

ارجمندی ادامه داد: محمد قربانعلی متولد شهرستان بروجرد و مدرس و مدیر گروه رشته گرافیک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است و به عنوان استاد مدعو با بسیاری از دانشگاه های کشور همکاری داشته و دارد. و ساره زند وکیلی متولد شهرستان بروجرد کارشناس گرافیک و پژوهشگر در زمینه هنر وفرهنگ ایرانی اسلامی است.

وی یادآور شد: مولفان خود از مدرسان رشته گرافیک هستند و در حوزه طراحی پوستر در سطح بین الملل و ملی و استانی حایز مقام های برتر در زمینه طراحی پوستر می باشند و چندین سال است که در حوزه های طراحی گرافیک به پژوهش پرداخته اند و این کتاب دومین مجموع مشترک این ۲ مولف در زمینه پژوهش هنری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب فوق توسط انتشارات کلهری به مدیریت دکتر احمد کلهری ناشر فعال بروجردی به چاپ رسیده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir