انسجام و هم افزایی دستگاه ها با نقش محوری و حمایتی

انسجام و هم افزایی دستگاه ها با نقش محوری و حمایتی
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۵۷ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

استاندار لرستان گفت: با اهمیت و ضرورت دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت انسجام و هم افزایی بیشتر با نقش محوری و حمایتی عمل خواهد شد.

به گزارش موج خبر، فرهاد زیویار عصر جمعه 23 مهرماه در جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در استان ضمن عرض خدا قوت به مدیران با اشاره به اهمیت و حساسیت این نهاد بزرگ و گسترده در استان اظهار کرد: با شناختی که به دست آمده و با توجه به گزارش ارائه شده این سازمان تفاوت هایی اساسی با دیگر دستگاه های اجرایی دولت دارد.

استاندار لرستان‌ گفت: در این مجموعه مواردی همچون؛ آموزش،حمایت، امداد، امکانات مالی و بانکی، مناسبات اجتماعی و سایر بخش ها وجود دارد و به رغم آنکه معضلات و مسائلی هم در آن مشهود است اما نقطه امید و اتکاء است.

وی افزود: معتقدم صرف نظر از ابعاد مثبت و حمایتی در این سازمان باید نسبت به مسائل آن توجه کافی داشته باشیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح وظایف و ماموریت های سازمانی در جلسات می تواند به کلیت دستگاه کمک کند بر مطرح شدن مسائل تاکید کرد تا در جهت حل و فصل مشکلات قدمی برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ضرورت شناخت و استفاده از ظرفیت‌های موجود گفت: باید از تمامی امکانات در جهت رشد جامعه و منفعت عمومی استفاده کرد زیرا امکانات موجود متعلق به همه مردم است.

استاندار تصریح کرد: در حال حاضر نقش محوری و حمایتی استانداری همچون نخ تسبیح در جهت انسجام و هم افزایی دستگاه ها عمل خواهد کرد و هر جا که نیاز به اعمال حاکمیت لازم باشد در جهت رفع معضلات وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir