اختصاص ۵۰ میلیارد وام برای تکمیل پروژه کمربندی دورود

اختصاص ۵۰ میلیارد وام برای تکمیل پروژه کمربندی دورود
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۰۶ پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

دورود- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان وام برای تکمیل پروژه کمربندی شهر دورود خبر داد.

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار موج خبر با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان وام برای تکمیل کمربندی دورود از طریق بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این امر با صدور مجوز تضمین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: با این ابلاغ، ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کنار گذر دورود به صورت وام از سوی بانک توسعه تعاون در اختیار شرکت مادر تخصصی راههای کشور قرار می‌گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبود شدید اعتبارات عمرانی دولت، که دلیل عمده تأخیر بلند مدت در اجرای پروژه‌های عمرانی شده است، در یک سال گذشته برای پروژه‌های کمربندی، فاضلاب دورود و جاده ازنا - شازند به ساز و کار ماده ۵۶، یعنی گرفتن وام از بانک‌ها و تضمین بازگشت اصل و سود آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اقدام کرده‌ایم.

گودرزی ادامه داد: در این راستا ۵۰ میلیارد برای تکمیل کمربندی دورود نهایی و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه با نهایی شدن مجموعه اعتبارات این سه پروژه تنها در یک ماه گذشته، چندین جلسه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته‌ایم گفت: در آینده نزدیک بخش‌های دیگر ین اعتبارات نهایی و ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در موقعیت فعلی که دولت در تنگنای شدید مالی است، امید چندانی به تأمین بودجه عمرانی نباید داشت، در این راستا استفاده از این ساز و کار سریع‌ترین روش تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir