خدمات‌رسانی به مناطق مختلف لرستان و پیگیری مطالبات مردم

خدمات‌رسانی به مناطق مختلف لرستان و پیگیری مطالبات مردم
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۰۳ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

استاندار لرستان از خدمات‌رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان و پیگیری مطالبات مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، فرهاد زیویار عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم گاز رسانی به روستاهای چگنی با اشاره به تلاش و زحمات دست اندرکاران بخش گاز گفت: امروز در این جایگاه قرار گرفته‌ایم که زحمات دست اندرکاران بخش گاز را به سرانجام برسانیم.

وی اظهار داشت: من امروز بیشتر مفتخر به حضور در جمع مردم شهرستان چگنی شده‌ام زیرا این کار خوب حاصل تلاش همکاران قبلی ما بوده است.

استاندار لرستان با اشاره به تاریخ سراسر افتخار مردم استان لرستان گفت: اهالی شهرستان چگنی و توابع آن مردمی اصیل و دارای تاریخ دیرینه ای هستند.

زیویار با بیان اینکه ۹۰ درصد اهالی و سکنه شهرستان چگنی روستایی بوده و ۱۰ درصد آن شهری است آن را یک زینت و افتخار دانست که خاص این منطقه است.

وی افزود: روستا به معنای مبدا تولید و کارخانه و شهر محل زندگی تجاری و مصرف است و هر منطقه روستایی یک پشتوانه اقتصادی برای کشور است که قابل مقایسه با شهر نیست و برای اینکه این پشتوانه خدشه دار نشود کار و تلاش در آن افتخار است.

استاندار لرستان تصریح کرد: سطح زندگی روستایی و خدمت‌رسانی در آن باید به درجه‌ای برسد که ساکنان روستا کمبودی نداشته و غبطه زندگی شهری را نخورند.

زیویار ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تعادل و توازن در خدمت رسانی به مناطق شهری و روستایی بتوانیم برای تحقق خواسته‌های به حق روستاییان قدمهای خوبی برداریم.

در این مراسم، با گاز رسانی به ۲۶ روستای شهرستان چگنی، پنج هزار و ۵۰۰ نفر در روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir