رشد کمی و کیفی جشنواره ملی «شوق مهارت»

رشد کمی و کیفی جشنواره ملی «شوق مهارت»
شناسه خبـر : ۱۰۶۶۰۲ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

معاون وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: جشنواره ملی «شوق مهارت» از نظر کمی و کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، رضوان حکیم زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره ملی شوق مهارت در لرستان اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از جشنواره هم از جهت کمی و هم کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۶۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری این جشنواره در محورهای ادبی، علمی و هنری افزود: این فرصت فراهم شده تا دانش آموزان با توجه به توانمندی، علایق و استعدادهایی که دارند بتوانند به خلق آثار بپردازند و در زمینه‌های متنوعی که علاقه دارند در جشنواره شرکت کنند.

حکیم زاده با اشاره به اینکه هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دوره کودکی متناسب با اقتضائات کودکی است گفت: هدف ما تربیت بچه‌ها به صورت تمام ساعتی است و از اینکه فقط تک بعدی آنها را تربیت کنیم، بسیار پرهیز می‌کنیم.

وی افزود: در این راستا مسابقاتی که دانش آموزان و کودکان را دچار استرس سخت می‌کند و آنها را تک بعدی بار می‌آورد از نظر ما مورد تأیید نیست و بهتر است که خانواده‌های عزیز اجازه بدهند که دانش آموزان به صورت طبیعی رشد کنند، از کودکی خود لذت ببرند و این فرصت را پیدا کنند در بسترهای متنوع و متعددی مانند این جشنواره توانمندی‌های خود را ارائه بدهند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir