استاندار لرستان: تامین اعتبارات جبران خسارت سیل پیگیری می‌شود

استاندار لرستان: تامین اعتبارات جبران خسارت سیل پیگیری می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۶۵۹۴ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: پیگیری‌های لازم برای تامین و جذب مابقی اعتبارات جبران خسارت سیل ۹۸ در این استان با جدیت انجام می‌شود.

به گزارش موج خبر "فرهاد زیویار" در نخستین سفر استانی خود به شهرستان چگنی و بازدید از جاده در دست احداث "ویسیان" به "معمولان" ، افزود: با توجه به اینکه این پروژه بخشی از جاده اصلی و جایگزین بخش تخریب شده مسیر خرم آباد به پلدختر می باشد ، پیگیری های اولیه صورت گرفته و مقرر شده است فردا ( پنجشنبه) جلسه ای در این راستا با حضور اداره کل راه و شهرسازی برگزار شود.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش های تکمیلی و بررسی به منظور رفع مشکلات، اقداماتی جهت تکمیل پروژه و رفع موانع انجام می شود تا مابقی اعتبارات سیل تامین و این مسیر زودتر به بهره برداری برسد.

استاندار لرستان همچنین تاکید کرد: مدیریت داخل اتاقی و صرفا برگزاری جلسات سبک و روش مدیریت اجرایی جدید لرستان نیست چراکه افرادی که ادعای مدیریت جهادی دارند نمی توانند صرفا با کاغذ، مکاتبات و جلسات کار را به سرانجام برساند.

سیل ۹۸ حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت زد که تاکنون حدود چهار هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات دولتی، بانکی و کمک بلاعوض برای بازسازی بخش های مختلف هزینه شده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir