جلسه هم اندیشی مدیران کل بهزیستی، زندان‌ها و جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران کل بهزیستی، زندان‌ها و جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۰۶۵۹۰ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

جلسه هم اندیشی مدیران کل بهزیستی و مدیر کل زندان‌ها و هلال احمر استان لرستان به منظور  تامین اراضی مورد نیاز  زندان مرکزی بروجرد و انتقال آن به خارج از محدوده شهری در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش موج خبر، در این جلسه که مدیران کل بهزیستی و زندان ها و معاون هلال احمر و کارشناسان ستادی ادارات مربوطه حضور داشتند. پس از بحث و تبادل نظر پیرامون تامین اراضی مورد نیاز جهت انتقال زندان مرکزی بروجرد به خارج از محدوده شهری، مقرر شد با توجه به صدور مجوز تهاتر در سال ۹۴ برای بهزیستی استان اقدامات تکمیلی و اجرایی جهت انجام تهاتر ۷ هکتار زمین بهزیستی واقع در سراب زارع با املاک اداره کل زندان ها در شهرستان بروجرد بر اساس کارشناسی انجام پذیرد.

کرم یاری مدیر کل بهزیستی استان لرستان با بیان اینکه تهاتر شیوه ای از مبادله است که در آن پول حذف می شود و  به نفع همه ادارات است گفت: اگر طرفین بر اساس اولویت‌ها و در راستای منافعی که دارند بخواهند وجوه را حذف کنند از روش تهاتر استفاده می‌شود که خوشبختانه بهزیستی استان سابقه اجرایی در این زمینه را دارد.

در ادامه عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های استان با اشاره به نص صریح قانون در مورد انتقال زندان ها به خارج از محدوده شهر تصریح کرد، بر  اساس قانون و آیین نامه ابلاغی بهبود وضعیت زندان ها  تسریع در انتقال زندان های واقع در محدوده شهرها با اولویت کلان‌شهرها و همچنین توسعه زیرساخت های سلامت، درمان، آموزش و حمایت از خانواده زندانیان از اهداف تصویب این آیین نامه است که امیدواریم با همکاری بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان بتوانیم هر چه سریع تر به این مهم دست بیابیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir