بروجرد قطب صنعت چاپ در غرب کشور

بروجرد قطب صنعت چاپ در غرب کشور
شناسه خبـر : ۱۰۶۵۸۶ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: شهرستان بروجرد قطب صنعت چاپ در غرب کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، احمد حسین فتایی امروز چهارشنبه در دوازدهمین جشن صنعت چاپ لرستان اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در شاخه‌های مختلف صنعت چاپ در استان فعالیت دارند و سالانه ۲۴۰ ورق خدمات در این زمینه در لرستان ارائه می‌شود.

وی گفت: چرخ صنعت چاپ و نشر استان به خوبی می چرخد و علی رغم مشکلات زیرساختی موجود، بسیاری از استان بهرمند کشور از ظرفیت چاپخانه‌های استان به خصوص شهرستان بروجرد استفاده می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه صنعت چاپ نبض تپنده توسعه فرهنگی است تاکید کرد: توسعه میسر نمی‌شود مگر اینکه تمامی جوانب توسعه در کنار هم رشد کنند و اگر توسعه فرهنگی در کنار سایر جنبه‌های توسعه رشد نکند، دستیابی به توسعه همه جانبه میسر نخواهد شد.

فتایی بیان داشت: شما فعالان صنعت چاپ استان، سربازان خط مقدم عرصه فرهنگ و هنر هستید و ما وظیفه داریم ضمن رفع موانع پیش روی صنعت چاپ، حمایت لازم را از فعالان این عرصه به عمل آوریم که در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی در طی دو سال گذشته صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: شهرستان بروجرد به عنوان قطب صنعت چاپ در غرب کشور، نگین درخشان فرهنگ و هنر استان است که بزرگان و عالمان بسیاری را به کشور معرفی کرده است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir