فرماندار سلسله: نیروی انتظامی پناهگاهی امن برای مردم است

فرماندار سلسله: نیروی انتظامی پناهگاهی امن برای مردم است
شناسه خبـر : ۱۰۶۵۷۶ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

خرم‌آباد - فرماندار سلسله گفت: نیروی انتظامی مقبولیت بسیار بالایی بین مردم دارد و به پناهگاهی امن برای آنان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار موج خبر مرتضی مهدوی کیا روز چهارشنبه در تجلیل از فرمانده و جانشین نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: نیروی های زحمت کش پلیس شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کنند که شهروندان نیز به این جانفشانی ها واقف هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در سلسله مجاهدانه عمل کرده است ادامه داد: به واسطه همدلی اعضای شورای تامین و حضور پویا و به موقع نیروی انتظامی شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم، مردم حضور موثر ناجا را  در کنار خود احساس می کنند و قدردان این امنیت هستند. 

وی گفت:  امروز پلیس در تراز انقلاب اسلامی با ولایتمداری، مردمی بودن، توان عملیاتی بالا و مجهز به دانش روز بیش از پیش در ارایه خدمات گسترده و ماموریت‌های مختلف به مردم تلاش می‌کند.

فرماندار سلسله بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه و مظهر اقتدار هستند که در تمامی صحنه‌ها و موقعیت های حساس به مردم خدمت می کنند تا امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور برقرار شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir