افراد ۱۸ سال به بالا در لرستان برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

افراد ۱۸ سال به بالا در لرستان برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۸۶ شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: تمامی افراد بالاتر از ۱۸ سال می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون استان لرستان مراجعه کنند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهارداشت: وضعیت بیماری کرونا خوشبختانه در اکثر مناطق کشور و به ویژه لرستان کاهشی بوده و در بحث تعداد بیماران بستری شده و فوتی ها نیز روند کاهشی است.

وی با تاکید بر اینکه کاهش روند ابتلا به کرونا به هیچ وجه به منزله نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و رعایت پروتکل‌ها همانند سابق برقرار است افزود: در کنار روند کاهشی مبتلایان به بیماری شاهد افزایش واکسیناسیون در استان لرستان هستیم که امیدواریم این کار سبب عادی انگاری شرایط و در نتیجه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه نشود.

استاندار لرستان عنوان کرد: تجربه ثابت کرده که کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سبب بازگشت شرایط و افزایش روند ابتلا به کرونا می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی استان لرستان از قرمز به نارنجی تغییر کرده است گفت: بر اساس پیش بینی‌ها امیدواریم هفته آینده وضعیت از این نیز بهتر شود.

خادمی تصریح کرد: بنا بر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا از امروز محدودیت سنی تزریق واکسن از 30 سال به 18 سال تغییر می‌کند و تمامی افراد بالاتر از 18 سال می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و امروز در جلسه استاد استانی مقابله با کرونا بنا شد ضمن تصمیم گیری موردی برای هر مدرسه در سطح استان، مدارس روستایی با کمتر از 15 دانش‌آموز نیز با رعایت تمام جوانب به از نظر فضا، نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد به صورت حضوری بازگشایی شود .

انتهای پیام/642/س

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir