حضور ۲ ورزشکار خارجی در تیم دو و میدانی خرم‌آباد

حضور ۲ ورزشکار خارجی در تیم دو و میدانی خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۸۵ شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

خرم‌آباد - رییس هیات دو و میدانی لرستان گفت: ۲ ورزشکار و یک مربی خارجی به منظور تقویت تیم آقایان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و انتقال تجارب خود برای حضور قدرتمند تیم در مسابقات کشور، در این باشگاه حضور یافتند.

به گزارش موج خبر سیاوش سپهوند روز شنبه به رسانه ها اظهار کرد: «ساموئل لیمو» دونده اهل کنیا در رشته‌های استقامت و «آرکادیوش» ورزشکار لهستانی نیز در پرتاب چکش تمرینات خود را در خرم‌آباد آغاز کرده‌اند.

وی گفت:  «جک رومن» مربی لهستانی نیز قرار است در کنار تیم دو و میدانی آقایان پلیمر خلیج فارس خرم آباد باشد.

وی هدف از این اقدام را ایجاد انگیزه و نشاط بین ورزشکاران لرستانی به ویژه رده‌های پایه عنوان کرد و افزود: تمرینات این ورزشکاران در سطح بسیار بالایی است و می‌توانند سطح دانش سایر دوندگان و مربیان را ارتقا دهند بنابراین مربیان آقا و خانم سراسر استان می‌توانند طبق برنامه با حضور در تمرینات چند روزه ورزشکاران خارجی از این فرصت استفاده کنند.

سپهوند گفت: لرستان که چهار تیم آقا و خانم در لیگ برتر رده های جوانان و بزرگسالان دارد یکی از هیات‌های دو و میدانی موفق‌ است.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، رییس فدراسیون دو و میدانی و مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس به دلیل فراهم کردن بستر حضور این ورزشکاران در استان تشکر کرد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir