اعتبارات تصفیه خانه‌های فاضلاب لرستان قطره چکانی تزریق می‌شود

اعتبارات تصفیه خانه‌های فاضلاب لرستان قطره چکانی تزریق می‌شود
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۶۷ شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب استان نیازمند یک هزار میلیارد تومان است، گفت: متاسفانه روند تزریق اعتبارات برای ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب قطره چکانی است.

حمیدرضا کروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد عنوان کرد: پنج تصفیه خانه فاضلاب که  در شهرهای الشتر، نورآباد، کوهدشت،ازنا و دورود در حال ساخت است روند مطلوبی دارند اما ایده‌آل نیست.

 وی افزود: پیشرفت ساختمانی تصفیه‌خانه‌های در حال ساخت در مجموع  50 درصد است، البته تصفیه خانه‌های کوهدشت و دورود با استفاده از اعتبارات ماده 56 از وضع مطلوب تری برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اعتبار لازم برای تکمیل تصفیه‌خانه های فاضلاب استان را یک هزارمیلیارد تومان عنوان و گفت: متاسفانه تزریق اعتبارات برای ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب قطره چکانی است و همین سبب شده تاکنون هیچ کدام از آنها تکمیل نشود.

کرموند با اشاره به اینکه درصورت تامین اعتبار تعدادی از تصفیه‌خانه‌های در حال ساخت سال 1401 تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: افتتاح تصفیه خانه‌های فاضلاب علاوه بر موضوع زیست محیطی و افزایش سطح بهداشت عمومی  باعث ارتقائ شاخص کیفیت آبهای خاکستری می‌شود که برای برخی محصولات کشاورزی قابل استفاده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir