لزوم تعریض محور الیگودرز- شول‌آباد

لزوم تعریض محور الیگودرز- شول‌آباد
شناسه خبـر : ۱۰۵۸۵۹ جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

الیگودرز- لزوم تعریض محور الیگودرز- شول‌آباد، پیگیری تأمین منابع مالی پروژه‌های نیمه‌تمام روشنایی و ... در سفر معاون سازمان راهداری کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش موج خبر، رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بازدید از وضعیت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان الیگودرز، بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌ها به ویژه تعریض محور الیگودرز- شول آباد تاکید کرد.

پیگیری تأمین منابع مالی پروژه‌های نیمه تمام روشنایی

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تعریض محور الیگودرز- شول آباد محدوده «خان آباد» در تردد مردم منطقه و با پیگیری‌های انجام شده، مقرر شد با ابلاغ اعتبارات لازم از سوی سازمان، زیرسازی و آسفالت ۱۱ کیلومتر از این مسیر که در حال حاضر سه کیلومتر آن آماده آسفالت است، در کمترین زمان تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان این که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان پروژه‌های متعدد راهسازی و راهداری را در سراسر استان و شهرستان الیگودرز در دست اجرا دارد، عنوان کرد: بنا به شرایط جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی شهرستان الیگودرز، در دو سال گذشته ارتقای راه‌های روستایی این شهرستان جزو اولویت‌های سازمان بوده و هدف از این بازدید نیز، پیگیری روند اجرای این پروژه‌ها است که در جلسه‌ای با نماینده و مسئولان شهرستان و معاونان راهداری استان، موانع و مشکلات موجود بررسی و راهکارهای لازم در خصوص رفع آنها و تسریع در اجرا ارائه شد.

اکبری همچنین از پیگیری تأمین منابع مالی پروژه‌های نیمه تمام روشنایی استان خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم استان نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پروژه‌های نیمه تمام را فعال کرده و به سرانجام برساند.

وی افزود: از دیگر مواردی که در این سفر پیگیری شد، آسفالت راه دسترسی هفت روستای «عباس برفی»، «گشان»، «دره ماهی»، «درمنی»، «نخودکار» و «حرآباد بالا و پایین» در بخش زلقی به طول ۲۵ کیلومتر بود که به صورت امانی اجرا می‌شود، همچنین اجرای آسفالت حفاظتی چیپ سیل نیز در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

لزوم تعریض محور الیگودرز - شول آباد

محمد خدابخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های تعریض محور الیگودرز- شول آباد، پل «سه سوک»، آسفالت محور بزنوید- امامزاده و پیگیری سایر پروژه‌های این شهرستان شد.

عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز با اشاره به این که در حال حاضر عرشه پل «سه سوک» شهرستان الیگودرز آماده نصب است و تسریع در روند عملیات نصب و برقراری تردد در این پل در حال پیگیری است، اظهار داشت: همچنین پروژه آسفالت محور بزنوید- امامزاده محمدبن حسن به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجرا است که تا کنون دو کیلومتر آن انجام شده و بقیه مسیر نیز به سرعت اجرا می‌شود.

وی افزود: پروژه تعریض و ایمن سازی راه روستایی «عباس برفی» نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است، علاوه بر این سه کیلومتر از پروژه زیرسازی مسیر ۱۰ کیلومتری محور روستایی «گشان زلقی» نیز آماده آسفالت است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir