خیبر خرم‌آباد در یک قدمی خلق شگفتی

خیبر خرم‌آباد در یک قدمی خلق شگفتی
شناسه خبـر : ۱۰۴۶۲۷ شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

خرم‌آباد - تیم فوتبال خیبر خرم آباد شامگاه امروز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برای دیداری حساس به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود و در صورت پیروزی، به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

به گزارش موج خبر تک بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بین تیم های خیبر خرم آباد و ملوان بندر انزلی ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد و تکلیف چهارمین تیم صعودکننده این مرحله مشخص می شود.

فولاد خوزستان با حذف سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان با حذف آلومینیوم اراک و استقلال تهران با عبور از پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور رسیده اند و دیدار حساس خیبر و ملوان پازل این مرحله از رقابت ها را تکمیل خواهد کرد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، برای رسیدن به این مرحله رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم فوتبال شهید قندی یزد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک، نفت مسجدسلیمان با نتیجه چهار بر سه و صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسیده است.

قضاوت این دیدار را رضا عادل برعهده دارد، اسماعیل احمدی، دانیال باشنده و مهرداد خسروی او را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد و نادر جعفری ناظر این دیدار خواهد بود.

خیبر خرم‌آباد در سال های دور و در جام حذفی سال ۱۳۶۵ در مرحله یک هشتم موفق شد ۲ بر یک متحد همدان را از پیش رو بردارد، در مرحله یک چهارم میزبان پرسپولیس تهران بود که با یک گل به برتری رسید، در نیمه نهایی سه بر یک پاس بوشهر را شکست داد و در فینال با ۲ گل مغلوب ملوان بندر انزلی شد و به مقام نایب قهرمانی جام حذفی رسید.

اکنون تمام تمرکز تیمی خیبر بر تک دیدار حذفی خود مقابل ملوان است و مردم لرستان و دیگر لرتباران در انتظار کسب موفقیت خیبر چشم انتظار هستند، تیمی که یکبار نایب قهرمان این رقابت ها شده است می تواند با روحیه مناسب، نظم دفاعی، کار تیمی منسجم و موقعیت سازی در نوک حمله، ملوان بندر انزلی را شکست دهد تا بار دیگر تاریخ ساز شود و به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی راه یابد.

تیم فوتبال خیبر در بازی های پایانی نیم فصل اول لیگ یک نتایج مطلوبی را کسب نکرد، در کنار تیم های پایانی جدول قرار داشت و کمتر هواداری تصور می کرد که در ادامه راه حتی سودای صعود به لیگ برتر را داشته باشد.

اما با شروع نیم فصل دوم و اضافه شدن بازیکنانی همچون فرزاد محمدی مهاجم نیم فصل اول ماشین سازی تبریز، احسان جودکی کاپیتان تیم های نوجوانان، جوانان و امید پیکان تهران، مرتضی غلامعلی تبار مدافع سابق ملوان بندرانزلی و روزبه شاه علیدوست کاپیتان پیشین سایپا تهران، محمد جواد عباسی بازیکن آلومینیوم اراک، مصطفی نوروزی بازیکن نساجی قائمشهر و آرش افشین بازیکن شهرداری آستارا به این تیم، خیبر جان تازه ای گرفت و امتیازات لازم را کسب کرد.

همچنین حضور علی کریمی ستاره سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی به عنوان مشاور مالک خیبر در کنار این تیم که بسیاری از بازی ها را از نزدیک تماشا می کرد، امید مضاعفی برای کسب نتیجه دلخواه به خیبر داد و نتایج خوبی از آغاز نیم فصل دوم تا هفته ۲۷ کسب کرد.

اما خیبر از هفته بیست و هفتم به بعد و در چهار بازی اخیر خود تنها ۲ امتیاز را کسب کرد، تا عملا امید خود را برای صعود به لیگ برتر از دست دهد و در هفته های پایانی لیگ عبدالله ویسی مربی کهنه کار خیبر با صلاحدید مالک باشگاه از تیم کنار رفت و محسن عاشوری جایگزین او شد تا گوشه چشمی به موفقیت در جام حذفی داشته باشد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از ۳۴ بازی خود در لیگ دسته یک، ۱۲ برد، ۹ باخت، ۱۳ تساوی، ۴۵ گل زده و ۲۶ گل خورده دارد و با ۴۹ امتیاز در رده هفتم است و ملوان بندر انزلی نیز از این تعداد بازی ۱۲ برد، ۱۲ باخت، ۱۰ تساوی، ۳۰  گل زده و ۳۰ گل خورده دارد و با ۴۶ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir