اجازه سوءاستفاده به منافقین کور دل را ندهید/ دشمنان به دنبال تقابل مردم و نظام هستند

اجازه سوءاستفاده به منافقین کور دل را ندهید/ دشمنان به دنبال تقابل مردم و نظام هستند
شناسه خبـر : ۱۰۴۶۱۱ جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

امام جمعه خرم‌آباد گفت: طرح درخواست‌های مسالمت آمیز و مردمی نباید به نحوی باشد که عناصر پلید ضد انقلاب و منافقین کور دل از آن سوئ استفاده کنند، حفظ امنیت پایدار، صیانت از بیت المال حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به وقایع تلخی که در برخی استان‌ها رخ داده است، عنوان کرد: مجموعه نظام سلطه از آمریکا، اسرائیل، منافقین و سلطنت طلبان در اجرای برنامه‌های خود مانند عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکست خوردند، آنها به دنبال این بودند که مردم بیست درصد یا زیر بیست درصد در انختابات شرکت کنند، از طرفی در سیاست‌های بین المللی خود در یمن، سوریه، عراق و فلسطین هم موفق نبودند.

جنگ رسانه دشمن برای تقابل مردم و نظام

وی افزود: اکنون نیز در آستانه انتقال قدرت از دولت دوازدهم به سیزدهم دو هزار نفر از منافقین در پایتخت البانی در سه شیفت به جنگ رسانه‌ی روی آوردند، نقشه هم این است تا مردم را در مقابل نظام و مردم را مقابل همدیگر قرار دهند.

خطیب جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: مردم اگاه باشید من توطئه دشمن را در روز عید قربان بازگو کردم امروز نیز تاکید می‌کنم که دشمنان می‌خواهند دولت سیزدهم به جای  اینکه به دنبال کارهای اساسی و زیر ساختی و حل مسائل رفاهی و معیشتی مردم باشد وقت خود را صرف رفع التهابات و اعتراضات کند.

شاهرخی گفت: ما منکر بی توجهی طولانی یا مقطعی برخی مسوولان نیستیم، اما این رویدادها در دوره انتقال به نفع ملت و دولت نیست.

وی بیان کرد: لرستان دوازده میلیارد مترمکعب آب دارد آن را به لرستان ندادند البته ما به شدت از مجاری قانونی پیگیر هستیم و ظرف یکسال گذشته مقداری تخصیص آب به استان افزوده شد، اما چرا در این موقعیت آب را بر لرستان بستند از آن طرف هم برای خوزستان هم ایجاد مشکل کردند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: شما که می‌دانید  این رویدادهای تلخ به وجود می‌آید چرا آب سدها را الان باز می‌کنید،  سدها را قبل از رویدادهای تلخ باز می‌کردید، البته من به مدیرکل آبفای لرستان سه هفته پیش گفتم ذخایر پشت سد باید به‌ گونه‌ی مدیریت شود تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

خطیب جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: دولت سیزدهم از همان اول مدیران  را در تمام سطوح از مرکز گرفته تا استان‌ها به شکلی انتخاب کند که تحول آفرین، اهل کار و تلاش مبتنی برکار کارشناسی باشند.

شاهرخی ادامه داد: رفع بیکاری و حل معیشت طبقات مردم به خصوص  طبقه ضعیف باشد، توجه به روستا، رشد وتوسعه اقتصادی، تولید، عدالت اجتماعی، کاهش فاصله فقیر و غنی مبارزه با فساد بدون خط قرمز باید سر لوحه دولت سیزدهم باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی وقایع تلخ در لرستان نیز گفت: مردم ما هوشیار باشند طرح درخواست‌های مسالمت آمیز و مردمی نباید به نحوی باشد که عناصر پلید ضد انقلاب و منافقین کور دل از آن سوئ استفاده کنند، حفظ امنیت پایدار، صیانت از بیت المال حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی است که ما از آنها تشکر می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد خاطر نشان کرد: مردم ما در مقابل متجاوزین به حریم امنیت عمومی نه تنها لحظه‌ی درنگ نخواهند کرد، بلکه آن را محکوم می‌کنند و آماده فداکاری هستند.

خطیب جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: دستگاه‌های مسوول باید با افرادی که از روی عمد و سهوی ترک فعل کرده و اسبابی فراهم می‌کنند که رویدادهای تلخ به وجود بیاید در هر پست ومقامی که هستند برخوردکنند و  آنها را به کیفر اعمالشان برساند.

تاکید بر عدم افزایش نرخ

شاهرخی گفت: من در عید قربان هم اشاره کردم که هیچ کمیته و شورایی در استان حق افزایش نرخ را ندارند تا دولت سیزدهم مستقر بشود، معنا ندارد در کشوری که بزرگترین صادر کننده سیمان است با چند روز قطعی برق سیمان نایاب و افزایش قیمت پیدا کند در حالی که انبارها پر از سیمان‌های احتکار شده است.

وی با بیان اینکه آینده برای کشور و استان روشن است، عنوان کرد: کشور دارای ظرفیت مادی و معنوی همچنین جوانانی  است که برای احیا اسلام و اقامه دین آماده هستند، نیروی انسانی جوان بیدار است و این همان توانی است که آمریکا را به زانو درمی‌آورد.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عید غدیرخم گفت: این روز را عید الله اکبر نامیده‌اند چرا که در این روز خداوند ضابطه عمومی را برای بشریت ابلاغ کرد که براساس آن حکومت از آن امامان است و بعد از امامان حکومت متعلق به کسانی است که از جهت فضیلت، علم ، دین و دانش بیشترین نسبت را با امام معصوم  دارند.

شاهرخی افزود: در عصر حاضر امام راحل و مقام معظم رهبری بیشترین نسبت را به امیر المومنین(ع) دارند، هرچند شخصیت کامل برجسته ممتاز امام راحل  و مقام معظم رهبری  قابل مقایسه با امیر المومنین نیست اما بیشترین نسبت را دارند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir