اردوی آموزشی زیارتی محلات حاشیه‌نشین خرم‌آباد برگزار شد

اردوی آموزشی زیارتی محلات حاشیه‌نشین خرم‌آباد برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۰۴۵۶۵ سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

خرم‌آباد - مسوول تحول اجتماعی قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج) لرستان گفت: اردوی آموزشی زیارتی هشت محله حاشیه‌نشین خرم‌آباد با پیش گامی تحول اجتماعی قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج) لرستان برگزار شد. 

به گزارش موج خبر، یاسر بسطامی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این دوره بنا بر تقویت پایه‌های تشکیلات محوری با سرفصل های کارتشکیلاتی و محله محوری در محلات فلک الدین، علی آباد، پاچنار، اسدآبادی، گل سفید، ماسور، پشته حسین آباد و دره گرم طی چهار روز در مشهد مقدس برگزار شد. 

وی افزود: در این دوره ۱۴۱ نفر از اعضای شورای تحول و تعالی محلات و فعالین فرهنگی و اجتماعی محلات هدف تحول اجتماعی همراه با تعدادی از خانواده‌های محترمشان حضور داشتند که با سه کلاس فشرده و حضور اساتید برجسته بنیاد خاتم الاوصیا (ص) انجام شد.

بسطامی بیان کرد: یکی از اهداف این سفر ایجاد بستر اخوت و برادری مابین افراد هدف و از طرفی بهره‌گیری محتوایی و معنوی بود که بحمدالله با نظرسنجی و عنوان نظرات حاضرین در این دوره تا حد مقبولی این مهم میسر شد.

وی افزود: ضمن اینکه برای افراد حاضر در این دوره گواهی حضور صادر می گردد خاطر نشان کرد؛ حضور قالب برادران و خواهران جوان و مشتاق در این دوره متفاوت و انگیزشی بود. 

بسطامی گفت: از همکاری و عنایت ویژه بنیاد خاتم الاوصیا (ص) و عوامل و رابطین محلات اشاره شده ممنون و سپاسگزاریم. 
وی افزود: هدف مجموعه تحول اجتماعی قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج) کمک در مسیر تسهیل و رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین است.

 وی اضافه کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و آنچه که تکلیف اخلاقی و شرعی ماست در میدان عمل می مانیم و با رویکرد اخوت و برادری، پرتلاش و با شوق به عنایت و رضایتمندی حضرت ولی عصر (روحی فدا) مسیر خدمتگزاری به همشهریان برای تقویت و تحقق حکومت اسلامی را ادامه خواهیم داد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir