سهمیه مرغ در پل‌دختر عادلانه توزیع نمی‌شود/ جهادکشاورزی نظارت کند

سهمیه مرغ در پل‌دختر عادلانه توزیع نمی‌شود/ جهادکشاورزی نظارت کند
شناسه خبـر : ۱۰۴۵۵۹ سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

معاون فرماندار پل‌دختر گفت: سهمیه مرغ برای مردم پل‌دختر که قرار بود در روز ۶ تن باشد، متاسفانه ۲.۵ تا سه تن است ،که کفاف نمی‌دهد و به ویژه عدم توزیع درست آن موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، نادیا امرایی روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان پل‌دختر با انتقاد از وضعیت نامناسب پخت و کیفیت نان نانوایی‌های این شهرستان اظهار کرد: مردم نسبت به کیفیت نان در پل‌دختر که حتی قابل مقایسه با شهرستان‌های مجاور نیست، معترض هستند که باید این وضعیت با نظارت کافی متولیان امر برطرف شود.

بخشدار مرکزی پل‌دختر در این جلسه اظهار کرد: نبود و افزایش بیش از حد معقول قیمت مرغ در روستاهای این بخش به ویژه سراب حمام، پاعلم، مورانی و پران پرویز، موجب نارضایتی و آزار مردم شده که لازم است جهاد کشاورزی نسبت به توزیع عادلانه مرغ در سطح شهرستان، نظارت کافی داشته باشد.

امرایی گفت: نظارت بر عمل‌کرد و نحوه پخت نان نانوایی‌ها در روستاهای بخش مرکزی بسیار ضعیف است و به طور مثال در روستاهایی مانند پاعلم نانوایی خودسرانه یک هفته تعطیل می‌شود.

وی افزود: نانوا از شهر نان تهیه و با حمل آن به روستا به فروش آن به مردم اقدام می‌کنند که در چنین شرایطی باید پرسید سهمیه آرد روستا کجا‌ می‌رود.

بخشدار مرکزی پل‌دختر بر کیفیت نان در روستاهای این بخش انتقاد کرد و گفت: کیفیت نان در این روستاها متفاوت از یکدیگر بوده و به دلایلی مانند نقص در دستگاه یا کیفیت پایین نان ،خوب نیست.

وی بر گرانی کرایه تاکسی تلفنی در روستاها نیز انتقاد کرد و افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده و مراجعه‌های مردم در روستاهای بخش مرکزی به ویژه روستاهایی مانند هلوش ،مورانی ، جلگه خلج و وره‌زرد افزایش خودسرانه و گرانی کرایه تاکسی (آژانس) به شدت موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است.

امرایی یادآور شد: در چنین شرایطی چنانچه در روستایی، آژانس وجود ندارد پی‌گیری شود و اگر وجود دارد اما فعالیت نمی کند، سهمیه سوخت آنها باطل شود..

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان نسبت به گرانی و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی با توجه به مراجع های مکرر مردم به نهادهایی مانند امامت جمعه نظارت داشته و با بررسی موضوع به رفع این‌گونه مشکلات کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir