لرستان از قطار عمران کشور عقب مانده است/ ضرورت اقدام جهادی دولت

لرستان از قطار عمران کشور عقب مانده است/ ضرورت اقدام جهادی دولت
شناسه خبـر : ۱۰۴۵۳۸ سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: گرچه قطار عمران و سازندگی نظام جمهوری اسلامی همیشه در حال حرکت بوده، اما لرستان در مقایسه با دیگر استان‌ها عقب ماندگی فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان اورژانس با حضور وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه سلامت جسم ارتقای دینی فرد را هم به دنبال دارد، اظهار داشت: اگر تنظیم سلامت انسان به هم بخورد، اجرای احکام شرعی فرد هم دچار بی نظمی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روایات می‌خوانیم کسی که تلاش کند در برآوردن نیاز یک انسان بیمار، چه به موفقیت برسد چه نرسد مانند کسی است که تازه از مادر متولد شده است، تصریح کرد: این روایات و احکام تکلیف ما را سخت و دشوار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه به هر علتی در طول سالیان متمادی گرچه قطار عمران و سازندگی نظام جمهوری اسلامی همیشه در حال حرکت بوده است اما لرستان در مقایسه با دیگر استان‌ها عقب ماندگی فراوانی دارد، افزود: رشد و توسعه در لرستان نسبت به دیگر استان‌ها کم است؛ وقتی پنجشنبه‌های افتتاح را مشاهده می‌کنیم مردم استان ما آه می کشند که اینگونه افتتاحیه‌های اساسی در برخی استان‌ها می‌شود اما لرستان بی نصیب است و جای خالی آن احساس می‌شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه این مطلب را به رئیس جمهور منتقل کنید که در افتتاحیه‌های پنجشنبه‌ها جایگاه لرستان چیست، گفت: شایسته نیست پروژه بیمارستان نیایش اینگونه باشد، بعضی از روستاهای ما از راه‌های مواصلاتی به دور هستند و از کمترین تجهیزات برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط در لرستان نیاز به یک اقدام جهادی دارد، تصریح کرد: باید از گروه‌های جهادی، سپاه، بسیج، ستاد کرونا و … تقدیر کنیم؛ نهایتاً وقتی به جایگاه بالاتر ارتقا می‌یابیم که مجموعه هیئت دولت توجه خاصی به لرستان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین بر ضرورت افزایش پرداختی نیروهای شرکتی و حجمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir