استعدادهای ورزش تنیس لرستان شناسایی شود

استعدادهای ورزش تنیس لرستان شناسایی شود
شناسه خبـر : ۱۰۱۵۶۶ جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: استعدادهای ورزشی تنیس روی میز این استان با همکاری کمیته استعدادیابی این رشته در استان شناسایی شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، حشمت الله امان الهی در حاشیه دیدار با قهرمانان آینده دار تنیس روی میز استان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون حدود چهل میز پینگ‌پنگ به مناطق روستایی از طرف اداره ورزش و جوانان اهدا شده که در این راستا لازم است کمیته استعدادیابی هیئت تنیس روی‌میز استان لرستان به‌منظور کشف استعدادهای نهان موجود در این استان فعالیت‌های خود را در بخش‌های محروم و روستاها افزایش دهد.

وی افزود: ورزش همگانی بخش بسیار مهمی از قهرمانی است و در تنیس روی‌میز نیز در بخش همگانی فعالیت‌های عمده و کارآمدی صورت بگیرد.

وی با ابراز تاسف از ضعف ورزش استان در بخش آموزش ادامه داد: علی‌رغم پیشتازی لرستان در قهرمانی متأسفانه این استان در بخش آموزش عملکرد ضعیفی داشته که لازم است بهبود یابد.

امان الهی گفت: با افزایش و بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی اخبار این هیئت در رسانه‌های مختلف و همچنین صداوسیما در راستای بهبود وضعیت و همچنین معرفی این ورزش به اقشار جامعه تلاش شود. 

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir